מדיניות החזרת מוצרים

זו היא המדניות של Rider Games על עניין החזרת מוצרים/מוצרים באתר –  https://ridergames.co.il/.

המסמך כתוב בלשון זכר אך פונה לשני המינים.

המדיניות שלנו חלה במשך 3 ימים. אם 3 ימים עברו מאז הרכישה, צערנו לא בכל המקרים נוכל לתת החזר כספי מלא, יתכן ובמקרה של מוצר לא תקין תקבל אחד עובד, או לחלופין במקרה של בעיה בספקים תוכל לקבל קופון שווה ערך.

בכדי שהמוצר שברשותך יהיה יוכל להיות מוחזר, הוא חייב להיות חדש ולא פדוי (משומש)

המוצרים שאינם ניתנים להחזרה:

  1. מפתח פדוי.
  2. חשבון משומש.

בשביל לפתוח בקשה להחזרת המוצר:

  1. כנס לכתובת הבא: https://theridergames.freshdesk.com/.
  2. פתח בקשה ששמה "החזרת מוצר [שם המוצר]" וכתוב בכמה שיותר פירוט את הבעיה במוצר, כמו כן מומלץ להביא הוכחות לקיצור התהליך.
  3. שלחו את הבקשה וחכו שאחד מחברי התמיכה שלנו יבדוק אותה, למקרה שהוא יצטרך עוד פרטים צריך לשמור על ערנות.

התהליך שתעבור ברוב המקרים:

  1. בקשה להוכחה שהתבצע קנייה.
  2. הוכחה שהמוצר לא פדוי.
  3. בדיקה של הבעיה וניסיון תיקונה, במקרה של כישלון –
  4. קבלת החזר כספי/קופון שווה ערך למוצר שנקנה.
  • האתר אינו מתחייב לתת החזר כספי אם המשתמש שינה את דעתו לגבי הרכישה. לכן, אנא שקלו את בחירתכם וקנייתכם היטב.
  • לא יינתן החזר כספי במידה והמחשב של הלקוח לא עומד בדרישות ההרצה המינימליות של המשחק.
    לכן מומלץ לבדוק קודם כל אם המחשב עומד בדרישות המשחק
  • אם בקשת ההחזר הכספי אושרה, ועדיין לא קיבלת את הכסף, נמליץ לחכות עוד 24 שעות, לפעמים לוקח קצת זמן לעבד את הבקשה.
  • אנו שומרים את הזכות לשנות, למחוק ולעדכן מסמך זה וחלקים ממנו בכל זמן וללא התרעה.

שאלות ויצירת קשר:

https://theridergames.freshdesk.com/